انتقال تجربۀ اِوِرِت تیلور

چطور با فرصت‌سنجی توانستم مدیرعامل کیک‌استارتِر بشوم؟

سمت و سو
26 مرداد 1402

سخت‌کوشی، اراده و پشتکار. این سه فاکتور برای موفق‌شدن در یک حرفه خیلی مهم‌اند. اما به گفتۀ اِوِرِت تیلور، مدیرعاملِ 34 سالۀ کیک‌ استارتر، «فرصت‌سنجی» خیلی دست کم گرفته شده.

کیک استارتر یک شرکت مستقر در نیویورک آمریکا و پتلفرمی با هدفِ تأمین مالی جمعیِ عام‌المنفعۀ پروژه‌های نوآورانه و استارتاپ‌هایی با ایده‌های نو است. تا فوریۀ 2023، کیک استارتر توانسته با کمکِ 21.7 میلیون حامی بیش از 233 هزار پروژۀ خلاقانه را تأمین مالی کند.

اِوِرِت تیلور 34 ساله تا به حال هفت پوزیشن شغلیِ C-suite یعنی در سطح مدیریت ارشد شرکت‌های مختلف را تجربه کرده و از یک سال پیش، مدیرعامل کیک استارتر شده.

تیلور اذعان می‌کند که خیلی از مردم از من باهوش‌تراَند اما فرصت‌سنجی کمک زیادی به او کرده. او به CNBC Make It می‌گوید «من فکر می‌کنم خیلی از مردم فشار زیادی به خود وارد می‌کنند. اما نمی‌دانند گاهی اوقات، این زندگی است که باید به شما فرصت و شانس بدهد.»

او شیوۀ انتخاب‌شدنش به مدیرعاملی کیک استارتر را به همین فرصت‌ها و شانس‌ها مربوط می‌داند: «یکی از اعضای هیئت‌ مدیرۀ کیک استارتر خیلی اتفاقی داشت گزارشی را در فایننشنال تایمز می‌خواند که در آن توضیح داده شده بود که اِوِرِت تیلور چطور توانسته به عنوان مدیر ارشد بازاریابی شرکت Artsy، تیم را اِسکِیل کند.» Scale کردن یعنی بدون خرج‌ اضافی و کمک گرفتن از بودجه، خروجی تیم را افزایش دهید. این شد که کیک استارتر برای جذبِ تیلور تشویق شد و اقدام کرد.

او تأکید می‌کند که باید آدم‌ها خود را در معرض فرصت‌ها قرار دهند. چطور؟ به گفتۀ تیلور از طریق «مشخص‌کردن اهداف خود و تلاشِ هر روزه برای تحقق‌ آنها». مثلاً اگر دنبال ارتقاء شغلی هستید، تلاش کنید در ماه‌های منتهی به درخواست‌تان، روی رئیس خود تأثیر بهتر و بیشتری بگذارید.

تیلور پیشنهاد می‌دهد که ریسک‌های هوشمندانه کنید. از منطقۀ اَمن خود خارج شوید. با مشاور و متخصص مشورت کنید. شبکه‌سازی کنید. در میتینگ‌ها حضور پیدا کنید.

برچسب ها:

مطالب مرتبط

نظرات شما