پاداش‌های صد هزار دلاری تیلور سوئیفت سر و صدا به پا کرده

آیا تیلور سویفت بهترین رئیس دنیاست؟

سمت و سو
20 مرداد 1402

11 مردادماه گزارشی در مجله People منتشر شد مبنی بر اینکه تیلور سوئیفت به هر کدام از کارگران تور Pro Eras خود مثل راننده‌های کامیون، پرسنل تهیه و پذیرایی غذا، کارگرانِ دکورسازی و همچنین رقصنده‌هایش بیشتر از 100 هزار دلار پاداش می‌دهد.

مایک شِرکِنباخ، مدیر شرکت حمل و نقل «شو موشِن» به مجلۀ رولینگ استون گفته که پاداش‌های چند 10 هزار دلاری‌ای که تیلور سوئیفت به کارگران تور کنسرتش می‌دهد، هم سخاوتمندانه است و هم تغییر رو به جلوی بزرگی در زندگی این کارگران ایجاد می‌کند. او اینطور می‌گوید: «ثروتمندهای زیادی هستند که حتی یک دلار از ثروت‌شان را حاضر نیستند با کسی شریک شوند. ما با ثروتمندهای زیادی کار می‌کنیم. لطف و بخشش‌های خانم سوئیفت یک روال معمول و مرسوم در بین مشتریان‌ ما نیست.»

سوئیفت که 33 سال بیشتر ندارد و قاعدتاً آرزوهای بسیاری هم برای دلار به دلار پول‌هایش دارد، در مجموع 55 میلیون دلار به پرسنلِ تور اخیرش پرداخت می‌کند.

وال استریت ژورنال تخمین زده که درآمد سوئیفت از این تور که شاملِ 100 اجرا در آمریکا و چند کشور دیگر خواهد بود، بیش از یک میلیارد دلار است. طبق برآورد فوربس، سوئیفت 740 میلیون دلار ثروت خالص دارد که باعث شده در ردۀ 34 اُمِ رده‌بندیِ زنان خودساختۀ جهان قرار بگیرد.

با این وجود، یک سؤال مهم! مهمترین دغدغۀ کارگران و کارمندها، گرفتنِ پاداش از مدیران‌شان است؟ شما جای کارگرها یا کارمندهای تیلور سوئیفت بودید، او را بهترین رئیس یا مدیر جهان می‌دانستید؟

برچسب ها:

مطالب مرتبط

نظرات شما