اهمیت برند و برندسازی امروزه بر هیچ کسبوکاری پوشیده نیست. در دنیای رقابتی امروز، تنها کسبوکارهایی که با تسخیر قلب و روح مخاطبان و مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی به ارزشآفرینی میپردازند میتوانند پابرجا و پایدار بمانند.
پیش از آنکه به سراغ مبحث تغییرات در هویت بصری داتین برویم، بحث را با تعریفی کلاسیک از برند، توسط انجمن بازاریابی آمریکا (1955) آغاز میکنم: «برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه، علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایزکردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.» لامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایزکردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا ایجاد تمایز میان
Previous
Next